Laat een Linkedin profielfoto schieten – Promotiedagen Groningen 2018

LinkedIn is geen Twitter of Facebook maar ‘s werelds grootste professionele netwerk. De aan- of afwezigheid van je profielfoto is het eerste signaal naar je potentiële nieuwe opdrachtgever of klant.

Heb je wel eens rondgekeken op social media? Directeuren en managers  gefotografeerd op een camping. Selfies, gemaakt met een smartphone en nabewerkt met een kleuterachtige bewerking. Of een foto die vanuit een dusdanig perspectief is gemaakt dat mensen er totaal anders uitzien dan in werkelijkheid het geval is.

Je hebt maar één kans hebt om de eerste indruk te maken. Daarom is het verstandig om daar voldoende aandacht aan te besteden.

Slechts 1,2 seconden
LinkedIn schrijft zelf dat de kans dat je profiel überhaupt wordt bekeken 14 keer groter is als je een profielfoto hebt. Als je een foto hebt dan blijkt de bezoeker 20% van de tijd te besteden aan het kijken naar deze foto. Gemiddeld kijkt iemand zo’n 6 seconden naar een profiel. Je krijgt dus 1,2 seconde om je zelf met je foto te presenteren… Zaak dus om een goede foto te plaatsen.

Het belang van een goede profielfoto mag je dus niet onderschatten.

Tijdens de Promotiedagen op 6 & 7 november 2018 in Martiniplaza te Groningen bieden wij jou de mogelijkheid om GRATIS een mooie LinkedIn-profielfoto te laten schieten. Je maakt daarnaast ook nog eens kans op een professionele advertorial over jouw bedrijf op het ondernemersplatform Noordz.

De fotograaf is aanwezig op beide dagen van 15.00uur tot 17.00uur.

Hét zakelijke ontmoetingspunt van Noord-Nederland!
De Promotiedagen is dé beurs voor alle zakelijke branches met 25.000 bezoekers en zo’n 600 deelnemende bedrijven. Groot en klein, jong en oud, start-ups en gevestigde orde. Op het programma staat een doorlopende stroom van workshops, presentaties, colleges, pitches, netwerkborrels, meet and greets, matchmakingsessies en debatten. 

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Corona verandert alles, en dus ook rekruteren. Deze trends tekenen zich af en digitalisering staat hierbij voorop. Van meer gebruik van video tot de opmars van virtuele jobbeurzen. 1. Minder aanwervingen Een no brainer: bijna zes op tien bedrijven uit het...

Lees meer
10 prognoses voor het post-coronatijdperk

10 prognoses voor het post-coronatijdperk

Wat betekent het post-coronatijdperk voor je werk, job en kantoor? We legden ons oor te luisteren bij enkele experts en doen tien voorspellingen. 1. Meer hygiëne “Bedrijven zullen in het post-coronatijdperk meer aandacht besteden aan hygiëne”, stelt Tom Palmaerts van...

Lees meer
Rekruteren in tijden van corona

Rekruteren in tijden van corona

In deze gekke tijden heb je als recruiter ineens een hoop op je bord liggen. En daarbij komen ook de flinke bezuinigingen op het recruitment budget? Ambitie deelt daarom drie creatieve tips voor werving!  Tip #1: Kies voor kanalen met kwaliteit niet kwantiteit.  Stop...

Lees meer