THEMAWEEK | Werken in de bouw – 8 t/m 15 juni 2019

HR Manager, Nieuws, Tips

Het is al geruime tijd bekend dat er veel vacatures open staan in de bouw. Volgens het CBS zal het aantal vacatures in deze sector de komende tijd alleen maar verder oplopen. Goed personeel is voor bouwbedrijven steeds moeilijker te vinden.

Op zaterdag 8 juni 2019 verschijnt de arbeidsmarktspecial over werken in de bouw bij Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant. Maak kennis met de vele commerciële mogelijkheden van Ambitie. Wij weten hoe jij als bouwwerkgever jouw doelgroep bereikt met een impactvolle boodschap.

De dag van de bouw
De dag van de bouw vindt plaats op 15 juni 2019. Via onze website, sociale media, regionale weekbladen en natuurlijk een uitgebreide ‘Werken in de Bouw’ special bij Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant besteden wij in deze periode extra aandacht aan de laatste trends en ontwikkelingen, de leukste werkgevers, recente vacatures en alles wat je moet weten over werken in deze sector. Deze special heeft daardoor een zeer hoge attentiewaarde en biedt een mooie kans om jouw organisatie onder de aandacht van een geïnteresseerd publiek te brengen.

De onderwerpen die aan bod komen zijn:
• Bouwen in de regio
• Innovatie in de bouw
• Scholing
• De dag van..
• etc.

Ambitie
Ambitie.nl is hét arbeidsmarkt-platform van Noord-Nederland met de beste vacatures, interessante werkgevers en relevante content over de arbeidsmarkt en de werkgelegenheid in Noord-Nederland.

Bereikcijfers
• Ambitie special – 500.000 contactmomenten
• Display campagne – 100.000 vertoningen, regionaal
• Online vacatureplaatsing – 25.000 direct werkzoekenden, regionaal + distributie via partnersites voor optimaal bereik
• Socials – targeting op specifi eke doelgroep.

Bouwpersoneel vooral latent of niet op zoek naar een baan
De meerderheid van de werkenden in de bouw is niet actief op
zoek naar een (andere) baan. Bijna de helft staat wél open voor
een verandering van functie of werkgever. Door te vertellen wat
er speelt binnen de sector en jouw organisatie kan je ook deze latente groep bereiken.

Wil jij profiteren van dit bereik en de impact?
De mogelijkheden zijn enorm. Om een voorbeeld te geven hebben we een aantal voordelige crossmediale pakketten samengesteld waarbij de nadruk ligt op de combinatie van on- en offl ine wervingskanalen en een zo groot mogelijk kwalitatief bereik.

Pakketten

PLUSPROPOSITIE VANAF 1/2 PAGINA ADVERTORIAL INCL. PROFESSIONEEL FOTOMATERIAAL + € 500,-
* Twee regionale weekbladen naar keuze  ** Promotie campagne dag-en weekbladen  Prijzen zijn in euro’s, excl. BTW

Contact
Heb je nog vragen of wil je direct reserveren? Neem dan contact op met onze media-adviseurs.
T (058) 284 52 52
E banen@ndcmediagroep.nl

Leeuwarder Courant & Dagblad van het Noorden | 8 juni 2019

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Corona verandert alles, en dus ook rekruteren. Deze trends tekenen zich af en digitalisering staat hierbij voorop. Van meer gebruik van video tot de opmars van virtuele jobbeurzen. 1. Minder aanwervingen Een no brainer: bijna zes op tien bedrijven uit het...

Lees meer
10 prognoses voor het post-coronatijdperk

10 prognoses voor het post-coronatijdperk

Wat betekent het post-coronatijdperk voor je werk, job en kantoor? We legden ons oor te luisteren bij enkele experts en doen tien voorspellingen. 1. Meer hygiëne “Bedrijven zullen in het post-coronatijdperk meer aandacht besteden aan hygiëne”, stelt Tom Palmaerts van...

Lees meer
Rekruteren in tijden van corona

Rekruteren in tijden van corona

In deze gekke tijden heb je als recruiter ineens een hoop op je bord liggen. En daarbij komen ook de flinke bezuinigingen op het recruitment budget? Ambitie deelt daarom drie creatieve tips voor werving!  Tip #1: Kies voor kanalen met kwaliteit niet kwantiteit.  Stop...

Lees meer