GASTSPREKER Joël Darius | Creatieve strategie in HR

Blog, Ervaringen

Één van de dingen die vaak fout gaat binnen HR bij organisaties is het niet gedetailleerd kijken naar de klantreis van de werkzoekenden/werknemers. Waar bevinden de organisaties zich in hun klantreis in plaats van waar zij zich bevinden in die van de organisaties. Joël  Darius deelt zijn kennis als creatief strateeg van NDC mediagroep over de nieuwe rol van HR.

Benieuwd naar de hele presentatie van Joël? Kijk dan snel onderstaande video:

 

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Rekruteren in het Covid-19 tijdperk: 5 trends

Corona verandert alles, en dus ook rekruteren. Deze trends tekenen zich af en digitalisering staat hierbij voorop. Van meer gebruik van video tot de opmars van virtuele jobbeurzen. 1. Minder aanwervingen Een no brainer: bijna zes op tien bedrijven uit het...

Lees meer
10 prognoses voor het post-coronatijdperk

10 prognoses voor het post-coronatijdperk

Wat betekent het post-coronatijdperk voor je werk, job en kantoor? We legden ons oor te luisteren bij enkele experts en doen tien voorspellingen. 1. Meer hygiëne “Bedrijven zullen in het post-coronatijdperk meer aandacht besteden aan hygiëne”, stelt Tom Palmaerts van...

Lees meer
Rekruteren in tijden van corona

Rekruteren in tijden van corona

In deze gekke tijden heb je als recruiter ineens een hoop op je bord liggen. En daarbij komen ook de flinke bezuinigingen op het recruitment budget? Ambitie deelt daarom drie creatieve tips voor werving!  Tip #1: Kies voor kanalen met kwaliteit niet kwantiteit.  Stop...

Lees meer